Foto: Gudmand

søndag den 12. september 2010

Træning d. 4 September

Jeg er nede i Ladelund lige over den Tyske grænse for at besøge min Mor, og havde lovet at løbe Tønder 1/2 Marathon for hendes arbejde.

3 km opvarmning + Tønder 1/2 Marathon Nr. 1 i 1:11.17 timer + 2 km afjog

Det gik rigtig nemt og blev først en smule hårdt fra 17 - 20km pga. en hård modvind og en mega stenet grussti som var meget svær at løbe på. Det var ellers et meget hyggeligt løb, hvor min Mor og Storebror også deltog. Min storebror blev faktisk nr. 7 ud af flere hundrede deltagere på 10km distancen i tiden 40:59 min. Det er sgu meget godt af en mand som ikke træner, men bare spiller fodbold 3 gange om ugen. Dog skal det retfærdigvis siges at han løb atletik et halvt år i High School for ca. 10 år siden hvor han formåede at løbe omkring 2:01 min på 800m, så lidt talent er der da gemt i ham.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar