Foto: Gudmand

onsdag den 3. februar 2010

Træning d. 3 Februar

Morgen: 9 km (Jeg løb dog ikke hele vejen da jeg ved vendepunktet fik en slem blodnæse som ikke ville stoppe. Jeg måtte banke på en vilkårlig dør for at få noget papir. Men jeg mistede godt nok meget blod og slugte også en del)

Aften: 4 km opvarmning + 10 x 1 km på asfalt (90 sek pause) + 3 km afjog

3:04.7 , 2:53.2 , 3:02.5 , 2:53.1 , 3:00.7 , 2:52.8 , 3:03.2 , 2:51.5 , 3:01.8 , 2:49.9 min

Snit = 2:57.3 min

26 km ialt på dagen

Som man kan se på tiderne så var der en kraftig modvind på hver anden interval. Det var også modvindsintervallerne der var hårdest selvom jeg løb noget langsommere. Det var en hård omgang pga. alt den sjap der var på cykelstien og også fordi jeg løb og spyttede blod fra imorges så det må ha set makabert ud. Ellers er jeg da fint tilfreds.

2 kommentarer:

  1. Godt råd til en løber blodtud.

    Knyt fingerne og lav et V mellem pege- og langfinger, og klem hårdt sammen om næsen, så fingerledene er ved næseroden, og det øvrige af fingerne på begge sider af næsen. Hold evt. også hagen ind mod brystet, og hovedet nedad. Det har stoppet alt det næseblod, som jeg har haft, siden en sygeplejerske gav mig rådet. Det stopper hos mig mellem et halvt til allerhøjest 2 minutter. //Klaus T.

    SvarSlet
  2. Det hedder altså ikke blodnæse, men næseblod

    SvarSlet