Foto: Gudmand

mandag den 1. februar 2010

Træning d. 31 Januar

4 km opvarmning + 15 km konkurrence i Roskilde i 45:47 min (3:03 min/km) + 4 km afjog

23 km ialt på dagen

Ja det var en kold fornøjelse i Roskilde. Ruten var ok, dog ikke helt snefri som der bliver skrevet på Dansk Atletiks hjemmeside. Og igen måtte vi 180 grader rundt om en kegle i glat føre hver runde. Der var 6 runder af 2,5 km. Ruten var rimelig flad, men det er altså svært at løbe rigtig hurtige tider når man skal rundt om en kegle så mange gange, det ødelægger jo rytmen. Selve løbet var usædvanligt nemt og føltes mest som en god tempotur. Min form er skræmmende efter mit vellykkede ophold i højderne.
De første 4 km førte Jesper Faurschou an og sammen med Henrik Them og undertegnede fik vi hurtigt et hul til resten af feltet. Jesper faldt derefter fra og Them tog over og førte resten af vejen med mig i hælene. Med 300 m igen rykkede jeg fra og vandt lidt frækt uden at have trukket en meter. Jeg løb for at vinde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar