Foto: Gudmand

søndag den 13. juni 2010

Træning d. 9 Juni

Morgen: 4 km i 3:56 min/km

Aften: 4 km opvarmning i 3:45 min/km (Rigtig gode ben), 1500m i 3:45 fordi jeg røg i B-heatet da de besluttede sig for at dele løbet i to. 6 km rolig afjog

Jeg var fuldstændig rådvild og løb uden lyst. Jeg måtte selv skabe løbet, og så løber man ikke PR. Bagefter kom raserianfaldet og jeg var tæt på at slå løbsdirektøren ned. Jeg har aldrig været så gal i mit liv. De stjal en sikker personlig rekord fra mig og fik mig til at spilde flere dage på at rejse til og fra Cuxhaven. De havde lovet mig at jeg ville komme i det gode løb. Ham tyskeren jeg slog i Baunatal kom selvfølgelig med i det gode heat, og flere af kenyanerne løb virkelig dårligt og løb langsommere end mig. Løbet var ellers perfekt og blev vundet i 3:36 min. Jeg håber nu at DAF vil lave en officiel klage over den dårlige behandling og regner med at få refunderet mine rejseomkostninger.

16 km på dagen

1 kommentar:

  1. Rigtig godt samlet op i Watford, Morten! Så kan Cuxhaven jo bare få lov til at være Cuxhaven ;-)

    SvarSlet