Foto: Gudmand

torsdag den 1. juli 2010

Evaluering af ugen

Endnu en uge med lidt flere kilometer, nemlig 148 km, da DT ikke er en PR konkurrence. Det er dog vigtigt at støtte holdet og det fik jeg gjort med to gode sejre.

800 m løbet var jævnt for mit vedkommende ca. 28 sek ved 200m, 56 sek ved 400m og ca. 1:25 min ved 600m. Jeg ligger i 3-4 position det meste af vejen, men med 200m igen er jeg lige bagved Nick og jeg rykker med 120 m igen. Det føltes nemt at sætte tempoet op og jeg tror helt sikkert jeg kan løbe 1:51 min på 800m hvis jeg får muligheden.

I 1500m løbet ligger jeg i tredje position det meste af vejen, og tempoet er langsomt ca. 66 sek per omgang. Med knap 250 m igen rykker Jens Munk kraftigt og jeg følger hurtigt efter. Med 100m igen rykker jeg forbi og vinder sikkert.

2 kommentarer:

  1. Burde du ikke kunne løbe sub 1,50 min. på 800 m.?

    / Anders

    SvarSlet
  2. Hej Anders,

    Jo det burde jeg måske nok, men 800m er ikke lige min stærke side. Dem jeg løber mod kan godt bryde 1:50 min så måske kan jeg også. Har bare ikke haft muligheden. Det kan være jeg prøver på et tidspunkt hvis det passer ind.

    SvarSlet