Foto: Gudmand

mandag den 31. maj 2010

Træning d. 29 Maj

Morgen: 4km i 3:57 min/km

Aften: 4 km opvarmning i 3:43 min/km + 1500m i 3:42.99 min + 6 km afjog i 3:51 min/km

16 km ialt på dagen

Godt tilfreds med EM udtagelsen. Løb med meget overskud. Jeg lå godt pakket ind midt i feltet det meste af løbet og det var da også perfekt indtil halvejs hvor haren dropper ud og ingen gider at løbe hurtigt. Jeg sidder egentlig totalt fast resten af løbet og kan ikke engang komme helt fri på de sidste 100m. Det er virkelig en skam fordi jeg var slet ikke træt, og syrede næsten ikke. Det er der desværre ikke noget at gøre ved og må håbe at benene er ligeså gode næste gang, fordi så løber jeg rigtig stærkt. På videoen kan man se at jeg løber ca. 57 sek på sidste omgang så det må siges at være godkendt.

1 kommentar:

  1. Til lykke med udtagelsen. Man kan tydeligt se på videoen - som du skriver - at feltet går i stå og du sidder fast. Det tyder da på at du kan løbe endnu hurtigere - fedt:-)

    SvarSlet