Foto: Gudmand

onsdag den 20. januar 2010

Traening d. 18 Januar

Morgen: ca. 30 km..

Ja jeg skulle kun have 25 km men efter at jeg havde loebet 15 km med Anders saa moedte jeg den danske orienteringsloeber Rasmus Soees og taenke at jeg kunne loebe de sidste 10 km med ham og hans loebekammerat fra Schweiz. Problemet var dog at de naesten med det samme drejede fra stien og loeb offroad. Jeg fulgte jo bare efter og det endte med at vi loeb opad stenskraaninger og krydsede hegn og loeb hvor der ingen stier var. De er sku skoere de Orienteringsloebere (men paa den fede maade!) Men jeg kunne ikke rigtig vende om fordi jeg ikke ville loebe de steder alene saa jeg endte med at faa ogsaa 15km med dem. Men det var en fed og anderledes loebetur!

Aften: 10 km + 7 x 10 sek bakkesprint

40 km ialt paa dagen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar