Foto: Gudmand

søndag den 22. marts 2009

Træning d. 22 Marts - Morten

opvarmning 4km og afjog 4km

DM 10km nr. 1 i 29:55 min! Mission accomplished! Så lykkedes det trods blæst at løbe under de 30 min. Jeg havde ellers opgivet på dagen pga. de dårlige vindforhold, men takket være en heldigt placeret, velafskærmet rute og Jesper Faurschou der trak det meste af vejen så kom jeg alligevel under de 30 min. Jeg følte virkelig meget overskud og tror helt sikkert at der er mere at hente hvis jeg satser at løbe nogle 10km, men nu gælder det 1500m træningen, og man må sige at jeg har et godt udgangspunkt!

Det skal også lige nævnes at Emil Bruun fik en flot 15. plads og stor pr. med et helt minut i 31:43 min. For at sætte hans præstation i relief kan man kigge på de få som slog ham på dagen. Næsten alle er topfolk på 10 km, 1/2 og Hel Marathon. Og Emil er 1500 m løber!!

ialt på dagen 18 km

Ingen kommentarer:

Send en kommentar